Listar Laboratoire d'Epistémologie et de didactiques des disciplines de Bordeaux (Lab-E3D) - EA 7441 por autor "BLOCH, Isabelle"
Mostrando ítems 1-8 de 8
-
UN MODÈLE D'ANALYSE DES RAISONNEMENTS DANS LESSITUATIONS DIDACTIQUES : ÉTUDE DES NIVEAUX DEPREUVES DANS UNE SITUATION D’ENSEIGNEMENT DE LANOTION DE LIMITE
BLOCH, Isabelle; GIBEL, Patrick(Recherches en Didactique des Mathematiques, 2011-06-15)Article de revue -
Theoretical developments in Mathematics Education: English and French perspectives in contrast.
JAWORSKI, Barbara; LERMAN, Stephen; ROBERT, Aline ...(Annales de Didactiques et de Sciences Cognitives, 2018-11-30)Article de revue -
A Model to Analyze the Complexity of Calculus Knowledge at the Biginning of University Course. Presentation and Examples
BLOCH, Isabelle; GIBEL, Patrick(Annales de Didactiques et de Sciences Cognitives. n° 24, 2019-11-30)Article de revue -
Didactic Situations and Didactical Engeineering in university mathematics : cases from the study of Calculus and proof
GONZÁLEZ-MARTIN, Alejandro S.; BLOCH, Isabelle; DURAND-GUERRIER, Viviane ...(Research in Mathematics Education. vol. 16, n° 2, pp. 117-134, 2014)Article de revue -
A model to analyse the complexity of calculus knowledge at the beginning of University course
BLOCH, Isabelle; GIBEL, PatrickCommunication dans un congrès