• français
    • English
    • español
    •  Login
    • fr
    • en
    • esp
+ Búsqueda avanzada
    • Enviar
    • Ayuda
+ Búsqueda avanzada
Listar por autor 
  •   Repositorio Principal
  • Listar por autor
  •   Repositorio Principal
  • Listar por autor
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar por autor "GALAN, Jean-Philippe"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 26

  • título
  • fecha
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Comment repenser les dispositifs de jugement ? La résistance et la recherche d’autonomie chez les consommateurs de vin 

      FAVIER, Roxane; GALLUZZO, Anthony; GALAN, Jean-Philippe
      (Congrès International de l’Association Française du Marketing, Congrès International de l’Association Française du Marketing, fr, Lyon, 2016-05)
      Communication dans un congrès avec actes
    • Contrôle, flow et propension à payer : une application à l'expérience de jeu vidéo 

      DEGORRE, Aline; GALAN, Jean-Philippe; GIRAUD, Magali
      (Association Française du Marketing, Association Française du Marketing, ma, Marrakech, 2015-05)
      Communication dans un congrès avec actes
    • Effet modérateur de la musique sur la relation entre la satisfaction professionnelle et l’orientation-client du personnel en contact : une étude exploratoire 

      LOUSTAUNAU, Lucie; GALAN, Jean-Philippe
      (Congrès International de l’Association Française du Marketing, Congrès International de l’Association Française du Marketing, fr, Strasbourg, 2018-05-16)
      Communication dans un congrès avec actes
    • La crédibilité des dispositifs de jugement en question : la recherche d'autonomie des aficionados de vin 

      FAVIER, Roxane; GALLUZZO, Anthony; GALAN, Jean-Philippe
      (Revue Française de Gestion. vol. 44, n° 274, pp. 31-47, 2018-12-05)
      Article de revue
    • Le rôle de l'interdit dans la construction et le maintien d'un caractère sacré associé à un lieu : le cas de la cave à vins particulière 

      FAVIER, Roxane; GALLUZZO, Anthony; GALAN, Jean-Philippe
      (Congrès International de l’Association Française du Marketing, Congrès International de l’Association Française du Marketing, fr, Tours, 2017-05-19)
      Communication dans un congrès avec actes
    • Les incidences biographiques comme contexte de reproduction des pratiques sociales : la question d'une carrière de pratiques de consommation de vin 

      FAVIER, Roxane; GALLUZZO, Anthony; GALAN, Jean-Philippe
      (Congrès International de l’Association Française du Marketing, Congrès International de l’Association Française du Marketing, fr, Tours, 2017-05)
      Communication dans un congrès avec actes
    • Objets connectés, assistant vocal, plateforme digitale : les apports de la théorie des effets de réseau à l’analyse de l’expérience-client et de la création de valeur 

      RABASSA, Valerie; GALAN, Jean-Philippe
      (17e Colloque sur le Marketing Digital, 17e Colloque sur le Marketing Digital, fr, Paris, 2018)
      Communication dans un congrès avec actes
    • Vers une Consumer-Response Theory: étude des communautés interprétatives chez les fans de Michael Jackson 

      GALLUZZO, Anthony; GALAN, Jean-Philippe
      (Congrès International de l’Association Française du Marketing, Congrès International de l’Association Française du Marketing, ma, Marrakech, 2015-05-19)
      Communication dans un congrès avec actes
    • Loyalty programs, loyalty engagement and customer engagement with the company brand: Consumer-centric behavioral psychology insights from three industries 

      MEYER-WAARDEN, Lars; BRUWER, Johan; GALAN, Jean-Philippe
      (Journal of Retailing and Consumer Services. vol. 71, pp. 103212, 2023-03)
      Article de revue
    • The social side of sustainability: Well-being as a driver and an outcome of social relationships and interactions on social networking sites 

      MUNZEL, Andreas; MEYER-WAARDEN, Lars; GALAN, Jean-Philippe
      (Technological Forecasting and Social Change. vol. 130, pp. 14-27, 2018-05)
      Article de revue
    • Can clicker-use support learning in a dual-focused L2 German course ? 

      ROUSSEL, Stephanie; GALAN, Jean-Philippe
      (Language Learning and Technology. vol. 22, n° 3, pp. 45-64, 2018-10-01)
      Article de revue
    • Effects of Background Music on Sport Leisure Consumption Experience: The Case of a Bouldering Center 

      LOUSTAUNAU, Lucie; DEGORRE, Aline; GALAN, Jean-Philippe
      (Annual Conference for the European Marketing Academy (EMAC), Annual Conference for the European Marketing Academy (EMAC), de, Hamburg, 2019-05-29)
      Communication dans un congrès avec actes
    • Too Many Friends? Effects of Online Interactions via Social Networking Sites 

      MUNZEL, Andreas; GALAN, Jean-Philippe; MEYER-WAARDEN, Lars
      (Collaboration in Research, 44th Annual Conference for the European Marketing Academy (EMAC), be, Leuven, 2015)
      Communication dans un congrès avec actes
    • The effects of online social network size and intimacy on happiness through social capital 

      MUNZEL, Andreas; GALAN, Jean-Philippe; MEYER-WAARDEN, Lars
      (22th International Colloquium on Relationship Marketing, gb, Newcastle Upon Tyne, 2014-09)
      Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...)
    • Are you happy, my friend ? 

      MUNZEL, Andreas; GALAN, Jean-Philippe; MEYER-WAARDEN, Lars
      (Springer Fachmedien Wiesbaden, 2015)
      Chapitre d'ouvrage
    • Building Satisfaction and Loyalty During a Musical Benefit Event: A Consumer-Based Approach 

      ALBOUY, Jeanne; GALAN, Jean-Philippe; MAUBISSON, Laurent
      (Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly. vol. 48, n° 6, pp. 1250-1271, 2019-05-14)
      Article de revue
    • Wine tourism destination: Effects of brand experience on visitor behavior and mediating roles of brand image, brand loyalty, and visitor satisfaction 

      LUU, Cam Truc; GALAN, Jean-Philippe
      (Marketing for Growth, 50th Annual Conference for the European Marketing Academy (EMAC), es, Madrid, 2021-05)
      Communication dans un congrès avec actes
    • Twitter opinion leaders: Identification and dynamics. 

      VIGNOLLES, Alexandra; GALAN, Jean-Philippe; MUNZEL, Andreas
      (45th Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), 45th Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), no, Oslo, 2016-05)
      Communication dans un congrès avec actes
    • Digital marketing and family businesses: analysis of an oxymoron 

      GALAN, Jean-Philippe
      (International Conference on Digital, Innovation, Entrepreneurship & Financing, es, Valence, 2019-12)
      Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...)
    • Quelle utilisation des boîtiers de réponses électroniques en LANSAD ? 

      ROUSSEL, Stephanie; GALAN, Jean-Philippe
      (36th International GERAS Conference, fr, Bordeaux, 2015)
      Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...)

      Listar

      Todo el repositorioColeccionesAutoresTítulosInstitucionesDisciplinasFecha

      Mi cuenta

      Acceder

      Estadísticas

      Documentos más consultadosEstadísticas por paísAutores más consultados
      • acerca de
      • condiciones generales
      • aviso legal
      • contacto
       
      Las cookies de este sitio web no contienen ninguna clase de información personal específica, solo permiten recoger datos sobre su navegación. Más información…

      Exportar los resultados de la búsqueda

      La opción exportar le permite exportar los resultados de la búsqueda actual de la consulta efectuada en un archivo. Diferentes formatos están a disposición. Para exportar elementos, haga click en el botón correspondiente al formato deseado.

      Un usuario autenticado puede exportar hasta 15.000 elementos. Si no está autenticado, puede exportar hasta 500 artículos

      Para seleccionar un subconjunto de resultados, haga click en "Modo selección" y seleccione los ítems à exportar. El número de elementos que se pueden exportar también está limitado con respecto a un export completo.

      Tras efectuar la selección, haga click en el botón de formato d'export. El número de elementos a exportar está indicado en un círculo al lado del formato.

      Exportar las citas

      Exportar los resultados como lista de citas. Seleccione uno de los estilos de citas a disposición o añada uno nuevo con la opción "Formato de citas" en "Mi cuenta".

      La lista de citas al export está limitada a elementos.

      Exportar las citas

      Exportar los resultados como lista de citas. Seleccione uno de los estilos de citas a disposición o añada uno nuevo con la opción "Formato de citas" en "Mi cuenta".

      La lista de citas al export está limitada a elementos.

      Exportar las citas