Buscar
-
Remembering shopping experiences: The Shopping Experience Memory Scale
(Journal of Business Research. vol. 107, pp. 279-289, 2020-02-01)Article de revueLibre acceso -
L'influence des utilisations du téléphone portable sur l'expérience de magasinage
(Décisions Marketing. vol. 100, pp. 79-96, 2020-12-07)Article de revueLibre acceso -
The relationship between retailer app use, perceived shopping value and loyalty: the moderating role of deal proneness
(International Journal of Retail and Distribution Management, 2022-02-18)Article de revueLibre acceso -
Le souvenir de l’experience vécue en magasin physique. Les apports de l’analyse de réseaux
(Décisions Marketing. vol. 88, pp. 71-87, 2017-12-19)Article de revueLibre acceso -
Centres-villes, centres commerciaux : quelles sont les attentes des « millenials » ?
(The Conversation, 2023-01-12)Article de revueLibre acceso -
La reconnaissance des erreurs est-elle un bon argument commercial ? Les enseignements des commentaires en ligne des clients concernant cinq vidéos publicitaires
(RIMHE : Revue Interdisciplinaire Management, Homme(s) & Entreprise. vol. 10, n° 43, pp. 95-110, 2021-07-08)Article de revueLibre acceso -
Redesigning loyalty marketing for a better world: the impact of green loyalty programs on perceived value
(Journal of Service Theory and Practice. vol. 33, n° 4, pp. 465-487, 2023)Article de revue -
When and why signaling frontline employee inexperience can prove to be an asset: Effects on consumer forgiveness for service failure
(Psychology and Marketing. vol. 40, n° 12, pp. 2728-2742, 2023-09-09)Article de revue -
A time(ly) perspective of the service recovery paradox: How organizational learning moderates follow-up recovery effects
(Journal of Business Research. vol. 166, pp. 114088, 2023-11-01)Article de revue -
De l’expérience au souvenir de l’expérience : étude des invariants et des décalages entre parcours de magasinage et souvenir immédiat
(Décisions Marketing. vol. 86, n° 4, pp. 79, 2016-07-01)Article de revueAcceso reservado