Show simple item record

hal.structure.identifierLaboratoire d'épistémologie et de didactiques des disciplines de Bordeaux [Lab-E3D]
hal.structure.identifierLaboratoire de Mathématiques et de leurs Applications [Pau] [LMAP]
dc.contributor.authorBLOCH, Isabelle
hal.structure.identifierUniversité de Bordeaux
hal.structure.identifierLaboratoire d'épistémologie et de didactiques des disciplines de Bordeaux [Lab-E3D]
hal.structure.identifierLaboratoire de Mathématiques et de leurs Applications [Pau] [LMAP]
dc.contributor.authorGIBEL, Patrick
dc.date.accessioned2024-04-16T13:54:59Z
dc.date.available2024-04-16T13:54:59Z
dc.date.issued2019-11-30
dc.identifier.issn0987-7576
dc.identifier.urihttps://oskar-bordeaux.fr/handle/20.500.12278/199162
dc.language.isoen
dc.publisherInstitut de Recherche sur l'Enseignement des Mathématiques de Paris (IREM)
dc.subject.enstudents' understanding of mathematical signs and objects
dc.subject.enCalculus
dc.subject.enreasoning processes
dc.subject.enparametric curves
dc.subject.endifferential equations
dc.title.enA Model to Analyze the Complexity of Calculus Knowledge at the Biginning of University Course. Presentation and Examples
dc.typeArticle de revue
dc.subject.halSciences de l'Homme et Société/Education
bordeaux.journalAnnales de Didactiques et de Sciences Cognitives
bordeaux.hal.laboratoriesLaboratoire d'Epistémologie et de didactiques des disciplines de Bordeaux (Lab-E3D) - EA 7441*
bordeaux.issue24
bordeaux.institutionUniversité de Bordeaux
bordeaux.peerReviewedoui
hal.identifierhal-02524081
hal.version1
hal.popularnon
hal.audienceInternationale
hal.origin.linkhttps://hal.archives-ouvertes.fr//hal-02524081v1
bordeaux.COinSctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.jtitle=Annales%20de%20Didactiques%20et%20de%20Sciences%20Cognitives&rft.date=2019-11-30&rft.issue=24&rft.eissn=0987-7576&rft.issn=0987-7576&rft.au=BLOCH,%20Isabelle&GIBEL,%20Patrick&rft.genre=article


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record