Conclusive remarks. European values and European brands: Corporate culture and commercial identity
BONIN, Hubert
Groupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée [GREThA]
Sciences Po Bordeaux - Institut d'études politiques de Bordeaux [IEP Bordeaux]
Groupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée [GREThA]
Sciences Po Bordeaux - Institut d'études politiques de Bordeaux [IEP Bordeaux]
BONIN, Hubert
Groupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée [GREThA]
Sciences Po Bordeaux - Institut d'études politiques de Bordeaux [IEP Bordeaux]
< Leer menos
Groupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée [GREThA]
Sciences Po Bordeaux - Institut d'études politiques de Bordeaux [IEP Bordeaux]
Idioma
en
Chapitre d'ouvrage
Este ítem está publicado en
European Business and Brand Building. 2012p. 235-246
Peter Lang
Orígen
Importado de HalCentros de investigación