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dc.rights.licenseopen
hal.structure.identifierGroupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée [GREThA]
hal.structure.identifierSciences Po Bordeaux - Institut d'études politiques de Bordeaux [IEP Bordeaux]
dc.contributor.authorBONIN, Hubert
dc.contributor.editorLuciano Segreto
dc.contributor.editorHubert Bonin
dc.contributor.editorAndrzej Kozminski
dc.contributor.editorCarles Manera et Manfred Pohl
dc.date.accessioned2020-02-17T11:28:55Z
dc.date.available2020-02-17T11:28:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://oskar-bordeaux.fr/handle/20.500.12278/1505
dc.language.isoen
dc.publisherPeter Lang
dc.source.titleEuropean Business and Brand Building
dc.title.enConclusive remarks. European values and European brands: Corporate culture and commercial identity
dc.typeChapitre d'ouvrage
dc.subject.halSciences de l'Homme et Société/Economies et finances
bordeaux.page235-246
bordeaux.institutionUniversité de Bordeaux
hal.identifierhal-00800372
hal.version1
hal.origin.linkhttps://hal.archives-ouvertes.fr//hal-00800372v1
bordeaux.COinSctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.btitle=European%20Business%20and%20Brand%20Building&rft.date=2012&rft.spage=235-246&rft.epage=235-246&rft.au=BONIN,%20Hubert&rft.genre=unknown


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