Browsing by Author "FLACANDJI, Michael"
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Centres-villes, centres commerciaux : quelles sont les attentes des « millenials » ?
LOMBART, Cindy; FLACANDJI, Michael; BRILLET-COUTELLE, Patricia ...
(The Conversation, 2023-01-12)Article de revueOpen access -
De l’expérience au souvenir de l’expérience : étude des invariants et des décalages entre parcours de magasinage et souvenir immédiat
FLACANDJI, Michael(Décisions Marketing. vol. 86, n° 4, pp. 79, 2016-07-01)Article de revueRestricted access -
L'influence des utilisations du téléphone portable sur l'expérience de magasinage
FLACANDJI, Michael; VLAD, Mariana
(Décisions Marketing. vol. 100, pp. 79-96, 2020-12-07)Article de revueOpen access -
La tolérance du client face à l’échec d’une innovation de service : Vers l’ouverture de la boîte noire du processus de récupération
CUSIN, Julien; FLACANDJI, Michael
(Management international = International management = Gestión internacional. pp. 1-15, 2019)Article de revueOpen access -
How can organizational tolerance toward frontline employees’ errors help service recovery?
CUSIN, Julien; FLACANDJI, Michael
(Journal of Personal Selling and Sales Management. vol. 42, n° 2, pp. 91-106, 2021-12-06)Article de revueOpen access -
Redesigning loyalty marketing for a better world: the impact of green loyalty programs on perceived value
FLACANDJI, Michael; PASSEBOIS, Juliette
; IEVA, M.
(Journal of service theory and practice. vol. 33, n° 4, pp. 465-487, 2023)Article de revue -
La reconnaissance des erreurs est-elle un bon argument commercial ? Les enseignements des commentaires en ligne des clients concernant cinq vidéos publicitaires
CUSIN, Julien; FLACANDJI, Michael
(RIMHE : Revue Interdisciplinaire Management, Homme(s) & Entreprise. vol. 10, n° 43, pp. 95-110, 2021-07-08)Article de revueOpen access -
Remembering shopping experiences: The Shopping Experience Memory Scale
KREY, Nina; FLACANDJI, Michael; ...
(Journal of Business Research. vol. 107, pp. 279-289, 2020-02-01)Article de revueOpen access -
Le souvenir de l’experience vécue en magasin physique. Les apports de l’analyse de réseaux
FLACANDJI, Michael(Décisions Marketing. vol. 88, pp. 71-87, 2017-12-19)Article de revueOpen access -
A time(ly) perspective of the service recovery paradox: How organizational learning moderates follow-up recovery effects
LUNARDO, Renaud; CUSIN, Julien; FLACANDJI, Michael
(Journal of Business Research. vol. 166, pp. 114088, 2023-11-01)Article de revueOpen access -
When and why signaling frontline employee inexperience can prove to be an asset: Effects on consumer forgiveness for service failure
FLACANDJI, Michael; CUSIN, Julien
; LUNARDO, Renaud
(Psychology and Marketing. vol. 40, n° 12, pp. 2728-2742, 2023-09-09)Article de revueOpen access -
The effects of retail apps on shopping well-being and loyalty intention: A matter of competence more than autonomy
FLACANDJI, Michael; VLAD, Mariana
; LUNARDO, Renaud
(Journal of Retailing and Consumer Services. vol. 78, pp. 103762, 2024-05)Article de revueOpen access -
The relationship between retailer app use, perceived shopping value and loyalty: the moderating role of deal proneness
FLACANDJI, Michael; VLAD, Mariana
(International Journal of Retail and Distribution Management, 2022-02-18)Article de revueOpen access