Mostrar el registro sencillo del ítem
How does a teacher’s action enable or not students to adopt scientific ways of acquiring knowledge?
hal.structure.identifier | Laboratoire d'épistémologie et de didactiques des disciplines de Bordeaux [Lab-E3D] | |
dc.contributor.author | SCHNEEBERGER, Patricia | |
hal.structure.identifier | Laboratoire Cultures, Éducation, Sociétés [LACES] | |
dc.contributor.author | LHOSTE, Yann | |
dc.date.accessioned | 2024-04-16T13:54:35Z | |
dc.date.available | 2024-04-16T13:54:35Z | |
dc.date.conference | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://oskar-bordeaux.fr/handle/20.500.12278/199127 | |
dc.language.iso | en | |
dc.title.en | How does a teacher’s action enable or not students to adopt scientific ways of acquiring knowledge? | |
dc.type | Communication dans un congrès | |
dc.subject.hal | Sciences de l'environnement | |
bordeaux.hal.laboratories | Laboratoire d'Epistémologie et de didactiques des disciplines de Bordeaux (Lab-E3D) - EA 7441 | * |
bordeaux.institution | Université de Bordeaux | |
bordeaux.conference.title | Conference: 13e European Science Education Research Association Conference.At: University of Cyprus, Nicosie | |
bordeaux.country | CY | |
bordeaux.conference.city | Nocosie | |
bordeaux.peerReviewed | oui | |
hal.identifier | hal-02568115 | |
hal.version | 1 | |
hal.invited | non | |
hal.proceedings | non | |
hal.popular | non | |
hal.audience | Internationale | |
hal.origin.link | https://hal.archives-ouvertes.fr//hal-02568115v1 | |
bordeaux.COinS | ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.au=SCHNEEBERGER,%20Patricia&LHOSTE,%20Yann&rft.genre=unknown |
Archivos en el ítem
Archivos | Tamaño | Formato | Ver |
---|---|---|---|
No hay archivos asociados a este ítem. |