The Political Economy of Price and Preference Formation in the Bordeaux En Primeur Market in Boom and Bust
SMITH, Andy
Science Politique Relations Internationales Territoire [SPIRIT]
Fondation Nationale des Sciences Politiques [FNSP]
Voir plus >
Science Politique Relations Internationales Territoire [SPIRIT]
Fondation Nationale des Sciences Politiques [FNSP]
SMITH, Andy
Science Politique Relations Internationales Territoire [SPIRIT]
Fondation Nationale des Sciences Politiques [FNSP]
< Réduire
Science Politique Relations Internationales Territoire [SPIRIT]
Fondation Nationale des Sciences Politiques [FNSP]
Langue
en
Communication dans un congrès
Ce document a été publié dans
21st SASE Annual Meeting "Capitalism in Crisis: What's Next? Economic Regulation and Social Solidarity after the Fall of Finance Capitalism", panel F "Knowledge, Technology & Innovation", FP12 "Wine Markets" : "The Political Economy of Price and Preference Formation in the Bordeaux En Primeur Market in Boom and Bust", 2009-07-16, Paris.
Mots clés en anglais
Europe
European Union
EU Institutions
markets
wine
regulation
Origine
Importé de hal