The Political Economy of Price and Preference Formation in the Bordeaux En Primeur Market in Boom and Bust
SMITH, Andy
Science Politique Relations Internationales Territoire [SPIRIT]
Fondation Nationale des Sciences Politiques [FNSP]
Leer más >
Science Politique Relations Internationales Territoire [SPIRIT]
Fondation Nationale des Sciences Politiques [FNSP]
SMITH, Andy
Science Politique Relations Internationales Territoire [SPIRIT]
Fondation Nationale des Sciences Politiques [FNSP]
< Leer menos
Science Politique Relations Internationales Territoire [SPIRIT]
Fondation Nationale des Sciences Politiques [FNSP]
Idioma
en
Communication dans un congrès
Este ítem está publicado en
21st SASE Annual Meeting "Capitalism in Crisis: What's Next? Economic Regulation and Social Solidarity after the Fall of Finance Capitalism", panel F "Knowledge, Technology & Innovation", FP12 "Wine Markets" : "The Political Economy of Price and Preference Formation in the Bordeaux En Primeur Market in Boom and Bust", 2009-07-16, Paris.
Palabras clave en inglés
Europe
European Union
EU Institutions
markets
wine
regulation
Orígen
Importado de HalCentros de investigación