Recherche
-
De la présence à l’incarnation: proposition d’un méta-modèle pour la réalité virtuelle
(De la présence à l’incarnation: proposition d’un méta-modèle pour la réalité virtuelle. vol. 7, n° 1, pp. 94-114, 2018)Article de revue -
Towards a Model of User Experience in Immersive Virtual Environments
(Advances in Human-Computer Interaction. vol. 2018, pp. 7827286, 2018)Article de revue -
Fear As a Biofeedback Game Mechanic in Virtual Reality: Effects on Engagement and Perceived Usability
(13th International Conference on the Foundations of Digital Games, SE, Malmö, 2018-08-07)Communication dans un congrès avec actes -
From Robot to Virtual Doppelganger: Impact of Visual Fidelity of Avatars Controlled in Third-Person Perspective on Embodiment and Behavior in Immersive Virtual Environments
(Frontiers in Robotics and AI. vol. 6, 2019-02-18)Article de revue -
Integrability and Reliability of Smart Wearables in Virtual Reality Experiences: A Subjective Review
(VRIC'18 Virtual Reality International Conference - Laval Virtual, FR, Laval, 2018-04-04)Communication dans un congrès avec actes -
Using Web 3D technologies for involving consumers within the innovation process: an example through an e-commerce application
(International Journal of Design and Innovation Research. vol. 7, n° 1, pp. 1-20, 2012)Article de revue