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L’effet du capital-marque employeur sur l’attractivité organisationnelle : le rôle modérateur de la familiarité
(Management & Avenir. vol. 107, n° 1, pp. 37-59, 2019-04-12)Article de revue -
Board member monitoring behaviors in credit unions: The role of conscientiousness and identification with shareholders
(Corporate Governance: An International Review. vol. 25, n° 2, pp. 134-144, 2017-01-13)Article de revue -
Les stratégies de valorisation des emplois discrédités par la société? Le cas des aides à domicile
(Revue Française de Gestion. vol. 46, n° 290, pp. 71-84, 2020-12-07)Article de revue -
How does social isolation in a context of dirty work increase emotional exhaustion and inhibit work engagement? A process model
(Personnel Review. vol. 46, n° 8, pp. 1620-1634, 2017-11-06)Article de revue -
The influence of age-awareness versus general HRM practices on the retirement decision of older workers
(Personnel Review. vol. 44, n° 1, pp. 3-21, 2015-02-02)Article de revue -
La GRH peut-elle sauver le travail ?
(@GRH. vol. 30, n° 1, pp. 9-10, 2019-10-14)Article de revue -
Resale pricing as part of franchisor know-how
(Journal of Business and Industrial Marketing. vol. 35, n° 4, pp. 685-698, 2020-03-30)Article de revue -
The impact of CSR perceptions on employer attractiveness: an empirical study
(Question(s) de Management. n° 32, pp. 15-24, 2021)Article de revueLibre accès -
Digital-sector SMEs, the Eldorado of Generation Z?
(International Marketing Trends Conference, Digital-sector SMEs, the Eldorado of Generation Z?, it, ROME)Communication dans un congrès avec actesLibre accès -
Who wants to be a franchisee? Explaining individual intentions to become franchisees
(International Small Business Journal. vol. 40, n° 1, pp. 90-112, 2022-02)Article de revueLibre accès