Browsing by Author "VIOT, Catherine"
Now showing items 1-6 of 6
-
Attractivité des entreprises low-cost - Le rôle du capital-marque employeur
BENRAISS NOAILLES, Laila; VIOT, Catherine(Revue Française de Gestion. vol. 43, n° 266, pp. 89-109, 2017-06-01)Article de revue -
L’effet du capital-marque employeur sur l’attractivité organisationnelle : le rôle modérateur de la familiarité
BENRAISS NOAILLES, Laila; HERRBACH, Olivier; VIOT, Catherine(Management & Avenir. vol. 107, n° 1, pp. 37-59, 2019-04-12)Article de revue -
The impact of CSR perceptions on employer attractiveness: an empirical study
BENRAÏSS-NOAILLES, Laïla; HERRBACH, Olivier; VIOT, Catherine(Question(s) de Management. n° 32, pp. 15-24, 2021)Article de revueOpen access -
Digital-sector SMEs, the Eldorado of Generation Z?
BENRAISS-NOAILLES, Laïla; HERRBACH, Olivier; VIOT, Catherine(International Marketing Trends Conference, Digital-sector SMEs, the Eldorado of Generation Z?, it, ROME)Communication dans un congrès avec actesOpen access -
Employer brand equity effects on employees well-being and loyalty
BENRAISS NOAILLES, Laila; VIOT, Catherine(Journal of Business Research. vol. 126, pp. 605-613, 2021-03)Article de revue -
The Link Between Benevolence and Well-Being in the Context of Human-Resource Marketing
VIOT, Catherine; BENRAISS NOAILLES, Laila(Journal of Business Ethics. vol. 159, n° 3, pp. 883-896, 2019-10)Article de revue