Navigation MICA : Médiation, Information, Communication, Art - UR 4426 par Titre
Voici les éléments 2168-2187 de 2493
-
Ordinary Transvestitism: imaginary body in contemporary fashion
(International Journal of Fashion Studies. vol. 2, n° 2, pp. 167-183, 2015)Article de revue -
Balcons. Devenirs numériques des rapports sociaux
(Astasa - Arts·Sciences·Technologies. Actualités Scientifiques de l'Art, 2021-06-26)Article de revue -
Communication and PR from a Cross-Cultural Standpoint
(Peter Lang, 2012)Ouvrage -
AnCaraS: a new webometrics web-spider; DEVS-based validation of concepts
Communication dans un congrès -
Writing Documentarity
Communication dans un congrès -
A cross disciplinary approach to analyse the effects of digitalized service implementation
Communication dans un congrès -
The Architext of Biblion: Digital Echoes of Paul Otlet
Communication dans un congrès -
Encore une belle année d'usages numériques !
N°spécial de revue/special issue -
Generating Female, Male, and Conjugality Norms in French Schools: Gender, Class and Sexuality Among Students
Document de travail - Pré-publication -
eR!SK : Digital Risks Perception and 21th Century School Dedicating Research to the Future of Education on Digital Citizenship
Communication dans un congrès -
Éditorial [du numéro: En finir avec l’école (néo)conservatrice]
Autre document -
Robotique éducative et apprentissage du code informatique
(Communication, Technologies et Développement, 2020-07-08)Article de revue -
Digital modelling and simulation in french social sciences and humanities research: an exploratory study
Communication dans un congrès -
Information for Sustainable Development in a Society under Competitiveness Rule : a Socilist Market Economy Attitude
(Autrepart - Revue de sciences sociales au Sud. vol. 64, n° 253-254, pp. 169--192, 2011)Article de revue -
Récits de vie podcastés : peut-on parler de non conformisme ?
(Essais : revue interdisciplinaire d'Humanités. n° 7, 2015-12-01)Article de revue -
EUPRERA Education Survey: Master and Bachelor Programmes in Europe: Initial Results and Considerations
Communication dans un congrès -
Educational Discourse and Digital Media : toward co-regulated learning ?
(Scientia Paedagogica Experimentalis. vol. 2, n° 56, 2019)Article de revue -
Institutions, Education, and Blogs : do students want to go Public ?
(Scientia Paedagogica Experimentalis, 2016)Article de revue -
Quest YOUR digital—Understanding family and youth learning dynamics through escape games.
(US, Cold Spring Harbor (New York))Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...) -
Changement de logiques institutionnelles dans le développement d’une formation de second cycle
(l’Harmattan, 2017)Chapitre d'ouvrage