A reassessment of the business history of the French luxury sector. The emergence of a new business model and a renewed corporate image (from the 1970s)
BONIN, Hubert
Groupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée [GREThA]
Sciences Po Bordeaux - Institut d'études politiques de Bordeaux [IEP Bordeaux]
Groupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée [GREThA]
Sciences Po Bordeaux - Institut d'études politiques de Bordeaux [IEP Bordeaux]
BONIN, Hubert
Groupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée [GREThA]
Sciences Po Bordeaux - Institut d'études politiques de Bordeaux [IEP Bordeaux]
< Leer menos
Groupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée [GREThA]
Sciences Po Bordeaux - Institut d'études politiques de Bordeaux [IEP Bordeaux]
Idioma
en
Chapitre d'ouvrage
Este ítem está publicado en
European Business and Brand Building. 2012p. 113-136
Peter Lang
Orígen
Importado de HalCentros de investigación